Vi udarbejder foranalyser, udarbejder rapid-start-tjenester, gennemførelse af workshops, uddannelse, konverterer data fra det tidlig-ere system, udfører test og parallelkørsler og on-site hjælp ved første lønkørsel.

Det er vigtigt at vælge den rigtige licens-størrelse. Prisen afhænger af licensstør-relsen. Vi assisterer derfor med valg af licensstørrelse og løsning af de problem-stillinger, der kan opstå i den forbindelse.


Data- og transaktionsbeskyttelse indgår som en for os naturlig del af opstarten og ibrug-tagningen.


Den daglige support udføres via e-mail, tele-fon og med-kik ved brug af fjernstyringspro-grammer, hvor Teamviewer er det foretrukne program. Supporten kan også foregå ”bag-om” ved direkte opkobling via en vpn-forbind­else.


Supporten omfatter brug af systemet, vejled-ning i overenskomst -og lovmæs­sige pro-blemstillinger.


Der ydes hjælp i forbindelse Lessors opdate-ringspakker både hvad angår installation og hvad det betyder for jeres virksomhed.


Mange kunder vælger en standardløsning, hvorimod andre kan have  behov for  forret-ningskritiske tilretninger.


Vi har indgående kendskab til samspillet mellem de forskellige dele af løsningerne, mellem løsningerne og til den øvrige del af Microsoft Dynamics (BC). Det gør [P]Servi--ces til en stærk samarbejdspartner.


Nogle af tilretningerne er blevet til færdige tillægsløsninger, der opdateres når Lessor frigiver opdatering. Du kan se løsningerne her


  OPSTART


  HJÆLP I DET DAGLIGE


  TILRETNINGER


LÆS MERE OM OPSTART HER:
Opstart


LÆS MERE OM SUPPORT HER:

Support


LÆS MERE OM TIRETNINGER HER:
Tilretninger

ERFARING TÆLLER

VI TILBYDER EN BRED VIFTE AF KONSULENTYDELSER

Vi tilbyder et bredt spektrum af konsulentydelser lige fra beslutning om hvilket system, der skal vælges og hjælpe med implementeringen. Men vi hjælper også gerne, hvis systemet skal opgraderes eller afvikles i forbindelse med implentering af et system, der ikke er integreret i Microsoft Dynamics. 


Det betyder for dig som kunde, at du får hjælp til opsætning af dit system, assistance til første lønkørsel og hjælp i det daglige. Vi har mere end 25 års erfaring i Microsoft Dynamics verdenen og 20 års erfaring med Lessors produkter til Microsoft Dynamics. 

Vi arbejder hovedsageligt som partnerens forlængede arm hos kunderne og træder i partnerens sted med hensyn til den daglige drift. Men samarbejdet kan også omfatte 2nd level support (af mere teknisk art), hjælp til design af tilretninger samt ikke mindst til en dybere forståelse af logikken bag programmerne.  

HER ER VORES PRIMÆRE

YDELSER


 INTEGRATION


Integration kan omfatte integration med sags- og ressourcemodulerne i Dynamics, LESSOR Workforce, LESSOR Portal og samspillet med andre eksterne systemer og brancheløsninger.


Vores unikke kendskab til Microsoft Dynamics NAV / BC og Lessors produkter til samme gør [P]Services til en fremtrædende partner, når systemerne skal kobles sammen.


Vi vurderer om integrationen kan være skadelig for data og struktur i Lessors produkter.


LÆS OM INTEGRATION HER:

Integration


 PRESALES


Vi deltager gerne i præsentation og rådgiv-ning om Lessors produkter til understøttelse for Microsoft Dynamics partneres salgs-arbejde.


Systemer til håndtering af arbejdsstyrken i virksomhederne er fyldt med vigtige detaljer. Det gælder uanset, om der er tale om lønbe-handling, tidsregistrering, vagtplan, sagsregi-strering eller HR.


Assistancen tilbydes, uanset hvem der skal foretage installation, igangsætning og daglig support.  



LÆS MERE OM PRESALES HER:
Presales


 2ND LEVEL SUPPORT


Support af f.eks. et lønsystem kan være vanskeligt idet, der er mange regler, der skal overholdes. Derfor tilbyder vi 2nd-level-support til Microsoft Dynamics partnere og kundernes egen it-afdeling og systemejere. 


Ydelsen kan bestå i daglig assistance, når der er brug for ekspertviden (et sæt ekstra  øjne) eller ved uddannelse af medarbejdere, der fremadrettet skal yde support og udvikling af Lessors produkter til Microsoft Dynamics NAV / BC. 


LÆS OM UDVIDET SUPPORT  HER:
2nd level support

TEAMVIEWER
Hent Teamviewer

FACEBOOK
Besøg os på Facebook

LINKEDIN
Besøg os på Linkedin

TELEFON
(+45) 5030 4100

ADRESSE

Hyltebro 7, 3. th
DK-2200 København N

E-MAIL

pservices@pservices.dk